onsdag 2 november 2011

Dålig uppdatering!

Ursäkta den dåliga uppdateringen! Jag har haft fullt upp med fiske och jobb men ska försöka att bli bättre!
Just nu sitter jag framför bindsädet och funderar, binder och funderar lite till. Det blir några härliga flugor faktiskt.

För övrigt så har det börjat hända grejjor, den senaste veckan har jag tagit upp tre öringar, Vilken otrolig lättnad efter allt nötande! Temperaturen har legat mellen 7-9 grader i vattnet. Och det är inte bara jag som har tagit fisk heller, kobben har lyckats ganska bra, främst med polarmagnus, och även micke och kenneth har plockat fisk! Härligt!!
Nu gott folk är silvret i farten! hoppas att det håller i sig också.

Jag avslutar med mina två senaste öringar!

                                                                                 Ca: 40cm räkätare
                                                      57 cm vacker öring! Härlig fighter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar